埋舟

又到開心星期五。
有冇發覺,小朋友最鍾意玩既遊戲就係一隻字:捉。「你捉我丫!你捉我丫!」只要你扮捉佢,佢就會好開心咁尖叫喪跑。至於點解要扮,而唔係認真捉,只因為你永遠唔夠小朋友跑,老師幾十歲人咁跑法,好快會賠左條老命。
埋舟是自然學校最常玩的遊戲之一,首先小朋友會揀棵石栗樹,然後挨著樹幹咪埋眼數,其他小朋友會厘埋,盡量唔可以俾人見到。被人發現左就要鬥快跑去棵樹然後大嗌「埋舟」,夠快就唔駛死。
埋舟呢個遊戲我最鍾意既係有「放生」呢個選項,有d小朋友真係厘得好埋,玩黎玩去都玩唔完,就可以大嗌「放生,無忌」,意思係無所謂啦,我地重新開始。簡簡單單四隻字,幾有民間智慧。
捉得多唔單止可以慳番d錢做感覺統合,仲可以發展大中小肌肉。其實統唔統合,發唔發展既野,都可以擺埋一邊唔講,但係如果我地對自己和對小朋友都可以「放生,無忌」,你話幾咁美好。
自然學校IQ題:埋舟厘响邊度最好?

#不如重新開始
#咁喪跑法邊有肥仔
#太肥另計
#攪番個埋舟大戰有冇人玩
#答案係石栗樹的另一面
#細路要放電大人都要放電

 

Comments are closed.