有冇人聽日想番學/工?

星期日晚,等我同大家講一個 bed time story。
响好耐好耐以前,有一班人,生左一個病,叫做「星期日焦慮症」,呢個病既症狀會响晚間加劇,病癥係夜晚死唔肯瞓覺聽朝死唔願起床。自古以來,呢個病係大人先有,但係宜家已經蔓延到未出世就要番 pre pre pre N 班既胎兒。從此以後,胎兒响媽媽個肚入面,就知道,每個星期一,都係藍色既。
但係呢個世界上,有一個好遠好遠既地方,聽聞遠到响麥里浩徑第十段,亦即係二千年後既屯門市中心行過少少,响森林入面(二千年後竟然仲有森林?!),有一間學校,個度 d 小朋友,係好鍾意番學既。鍾意到乜野程度?間唔中就會有畢業生突然出現响學校。
畢業生:「我今日病左,所以無番學。」
老師:「咁點解你病左仲番黎既?」
畢業生:「我番黎呢度就會好番架嘞。」
老老實實,其實係咪因為唔想番學,所以病?就好似大人咁,小朋友,甚至早到去唔想番 pre pre pre N 班既胎兒,都學識左乜野叫做射波,原來病就係最好既射波理由。大人要唞一唞,小朋友都要唞一唞。好啦,故事講完,大家早 d 唞。回歸現實,我聽日都係要番工既… .. ..

#唔知呢個鐘數d家長做晒功課未呢
#宜家d功課係俾家長做既
#攪個唞唞革命好唔好
#聽日射唔射波好呢
#邊一個發明了番學

 

Comments are closed.